Dažniausiai užduodami klausimai (D.U.K)

Visais Jums rūpimais klausimais galite kreiptis tel. +370 5 210 25 72 arba el. paštu [email protected]

Tačiau prieš tai rekomenduojame perskaityti mūsų dažniausiai užduodamų klausimų (D.U.K) skiltį – galbūt atsakymą į savo klausimą rasite čia.

  • Ką daryti, jeigu per nurodytą laiką negavote savo siuntos?

Svarbu: Jeigu per nurodytą prekių pristatymo laiką pagal Jūsų pasirinktą pristatymo būdą negavote siuntos, prašome kreiptis į mus tel. +370 5 210 25 72 arba el. paštu [email protected].

  • Kaip galima atsiskaityti už prekes?

    – Mokant per internetinę bankininkystę prekių užsakymo metu.
  • – Mokant dalimis po 12 įmokų. Pirmoji įmoka mokama prekės pristatymo metu. Likusios įmokos mokamos kas mėnesį pagal kartu su preke atsiųstą mokėjimo pranešimą.
    – Mokant visą sumą iš karto prekės pristatymo metu.
  • Ar galimas prekių pristatymas į užsienio šalis?

    – Atsiprašome, bet šiuo metu prekės yra siunčiamos ir pristatomos tik LR teritorijoje.
  • Koks yra prekių pristatymo mokestis?

– Kiekvienos prekės pristatymo mokestis nurodomas užsakymo metu. Priklausomai nuo prekės, pristatymas gali būti nemokamas, arba 4,90 Eur.

  • Kokie yra prekių pristatymo terminai?

    – Prekės yra pristatomos per 5-10 darbo dienų.
    – Apie siuntą Jus informuos Lietuvos paštas. Užsakymą iš pašto prašome atsiimti per 14 kalendorinių dienų.
    – Kurjerių tarnyba Jūsų užsakymą pristatys per 1-3 darbo dienas nurodytu adresu.
  • Ką daryti, jei gavote nekokybišką prekę?

www.homeclub.lt garantuoja prekių kokybę, todėl jei pastebėjote broką arba prekė buvo sugadinta transportavimo metu, nedelsdami kreipkitės į mus telefonu 8 521 02572 arba el. paštu [email protected]. Susitarsime dėl Jums tinkamo prekės pakeitimo būdo ir nekokybišką prekę pakeisime kokybiška arba grąžinsime pinigus.

  • Ką daryti, jei įsigyta prekė man nepatinka?

Jeigu prekė, kurią užsisakėte, Jums nepatinka, turite teisę ją grąžinti. Jums reikia per 14 dienų nuo prekės gavimo dienos pranešti mums apie savo ketinimą grąžinti prekę telefonu 8 521 02572  arba el. paštu [email protected]. Pinigai bus grąžinti per 15 dienų nuo prekės gavimo.

Atgal priimamos tik kokybiškos, nepažeistos ir nepraradusios prekinės išvaizdos prekės. Nustačius, kad grąžinama prekė buvo pažeista, klientas įsipareigoja atlyginti  visus su tuo susijusius nuostolius, o pinigai klientui nėra grąžinami.

  • Ar Home Club prekėms taikoma kokybės garantija?

Taip, visoms prekėms taikoma 24 mėn. garantija. Prireikus, prašome kreiptis į mūsų klientų aptarnavimo skyrių telefonu +370 5 210 25 72 arba el. paštu [email protected]